domingo, 9 de septiembre de 2007

NITS SALVATGES!!!!

Estava recordant els anys 80, en que les nits eren salvatges, en que no tenia responsabilitats, en que tot era una gran festa.
I sobretot la rebel.lia de la joventut.
Però també passa factura, tot.

8 comentarios:

´´ dijo...

Hay gente que se queda pillada , la noches son divertidas , yo recuerdo cuando con diecinueve veinte llegaba a la una del mediodia , ahoa salgo, pero tranquilo .

Brie dijo...

Yo he llegado a hacer cada locura (no en los ochenta, que era una pipiolilla :D) que a veces pienso... ¿cómo podré dejar a mis futuros hijos que salgan? jajaja!! qué diferente ves las cosas en cada momento!

Bruguers dijo...

Quina factura? si només han passat uns... 25 anys!!!!
No he notat gens el pas del temps, estic igual igual ;)
Tots vosaltres segur que també :D

Sol dijo...

yo recuerdo los ochenta porque era cuando estudiaba moda, justo en la movida y era eso, una "movida", era genial, entre las peazo hombreras... los pelos cardados... los calentadores.... las mallas estampadas... madre.. (eso, mi madre no me dejaban salir tampoco, ains..)

Anónimo dijo...

Jo als 80 era un xavalet i només pensava en jugar a futbol. Veia la gent que sortia de nit i pensava "com es pot perdre el temps d'aquesta manera?". Al llarg del temps ho he anat entenent tot. Un petó, Montse! Sigues forta!

garmir dijo...

Hola:
Jo als 80 acabava la EGB i feia el BUP i el COU, ho recordo bé, com una ètapa en que vaig treure les millors notes de la meva vida.

Anónimo dijo...

pel que veig jo soc la mes vella, perque els meus anys bogos, van ser dels 60 als 70, i no eran nits sino tardes, pero quines tardes, ben aprofitades us ho aseguro, per aixó els meus fills els he deixat sempre que fesin al mateig... de fet també ho aguesin fet, pero aixi sabia a un eran.

Anónimo dijo...

la felicidad está en uno mismodisfruta de las pequeñas cosas que te da la vida y se seras más dichosa y alegre ,hay personas que se conforman con ver salir el sol cada día, vive y se feliz.