lunes, 17 de septiembre de 2007

DESPRES


Després de la noticia, seguirem endavant fins que s'acabi, almenys val la pena.

Ara bé em queden molts de dies per acabar, i moltes coses per passar, però quan una cosa va bé s'ha de continuar.

Llegint els vostres blogs, repassant les vostres vivències, m'adono de que hi ha gent que sap molt, i que em queda molt de camí per recòrrer, agafaré energies per reemprendre a on ho vaig deixar, i decidir-me que faré a partir de...Març de 2008.

Treballaré, estaré amb contacte amb altre gent, seguiré endavant amb el compromís que he dquirit amb els companys i companyes de CIU, i seguiré treballant per el meu poble, i la meva gent de la millor manera que sàpiga.

Seguiré estant al costat de la meva família i dels que ara heu estat amb mí, en aquest llarg camí.

Suposo, que estudiaré alguna cosa, almenys aquest és el meu próposit i deixar de fumar.

Sembla un munt de intencions pel nou any.

AH!! aniré de viatge, vull anar a USA a fer la ruta 66, vull viure, i veure el món.

Hola món, estic preparada per descobrir-te


3 comentarios:

Anónimo dijo...

me'n alegro molt que hagi anat bé. Ànims, i tant que sí!
Una abraçada,

garmir dijo...

Hola:
Ara nomès queda anar seguint el tractament i paciència, peró ja sabent que tot afortunadament anirà bé.
Mès cami recorregut i mès cami per recorrer.

Sol dijo...

ya verás, luego te entrará la pereza y dirás, náh... pa qué... con lo bien que se está "contemplando" :-P

y si haces todo lo que te propones pues mucho mejor!

pero ya sabes lo que dice el refrán, "visteme despacio que tengo prisa"