lunes, 3 de septiembre de 2007

ULTIMA MANIFESTACIÓ

Avui la ultima manifestació, demà tots al PLE, espero que guanyi el poble, no els polítics, perquè el poble fora de les seves ideologies s'ha unit per lluitar, tot i estant en política des de fa ben poc, penso que és el poble que ha de dir en aquest ple.
Ah a totes les de Malgrat que em deixeu notes, segurament us conec, jo tampoc se qui sou, però si ens seguim comunicant segur que ens coneixerem, gràcies, m'encantan els comentaris que em feu, com més millors, això m'està ajudant molt contra la malaltia.
La comunicació es primordial pels malalts, que sempre els deixem aparcats a casa seva, perquè no tenim temps per anar a veure'ls, i sempre pensem ja hi aniré, per això recomano i us convido a que recomeneu a gent que està malalta que es faci un bloc, i es comuniqui.
Cal que les persones ens ajudem, sigui d'on sigui, no podem deixar als amics, familiars enrera, i en una societat cada vegada més cruel, que la gent només pensem en noslatre mateixos, hem d'intentar des d'aquí fer-la millor.
Jo ja tinc clar, que molta gent et deixa de banda, i que d'altra t'expresa el seu sentiment de solidaritat i d'amor, però a la vegada m'han donat pals a totes bandes, ara sé qui són els meus amics, i dins del mal que m'han fet, jo no podria ésser com ells, jo sóc de les que no s'obliden dels éssers estimats, no vaig a plorar als funerals, i a fer-me veure, tot el que hem de fer és en vida, després tot ha acabat.
La lluita, per tot el que passa el que tenim i el que sentim, es diaria, i hem de seguir intentant, ésser cada dia més persones.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei, sóc la Núria Casajuana!!Estic comprobant que no controlo gens els blocs, no sé escriure utilitzant el meu nom i que surti com a "username", sóc una mica cutre, ara ho veig.

Nena!!!!! Crec que el tema de l'arbreda està dat i beneït almenys políticament!!!. T'escric desde Barna que hi estic també amb la Marta, hem de treballar i ja ens agrada, a les dues cadascú amb lo seu, això fa que demà no sé si podré anar al Ple.
Montse ànims i força, suposo, bé, segur que en ocasions és complicat i hi ha moments de tot, però sempre pensa en positiu, tia tu ets forta i jove i guapa,.... carai tu quants "piropos" que et tiro!!Endavant eh, sempre endavant.

Molts petons, quina merda el tema Feliciano, nosaltres allà cridant i saltant i sense cobrar i ells,... millor callo.

Bona nit.

Bruguers dijo...

Estic cansada i encara haig de fer el dinar per demà però vull desitjar-te bona nit.
Encara que entre setmana no escrigui, dono una ullada a uns quants blocs que ja els trobo imprescindibles.

Manel Filella dijo...

Montse...et diuen "forta, jove i guapa...".M'ho de creure...oi? Si fessis el MSN podríem continuar parlant...No sé si el fas servir... Clar que pregaré per tu, jo en MANEL, no (Miquel)però jo crec que la teva és la que val, la meva està molt marcada i complicada. Com m'agradaria tenir l'empenta que tens i teniu les teves amigues "malgratenques".fins una altra ocasió

´´ dijo...

bueno , lo importante es que vean que no pueden hacer lo que les de la gana , si esto no se puede parar al menos la proxima vez se lo pensaran dos veces .

garmir dijo...

Hola:
Sento lo dels arbres, s´escuden que ho fan a principis de mandat.

UN MININO EN EL TEJADO dijo...

Pst! No vas a hacerme una visita? :)