lunes, 3 de septiembre de 2007

ELS NERVIS EM DOMINEN

Ja està el que va dir la doctora ja està passant, avui he montat una bronca a tota la família que "tela marinera", estic totalmente irritable, no puc aguantar -me els nervis, i ho paga els que manys culpa tenen, el meu marit i els meus fills, m'estic tornant boja?
A la meva família que es el que més m'estimo, Perdó.

I seguim parlant de la riera, avui al matí han fet una conexió des de TELE 5, sembla que a tot arreu es fa ressó, i a Catalunya la premsa no li dona importància.

Serà que aquí ens mana a tots el PSOE???

La premsa, està comprada?

o la Conxita te molta influencia??

Quina pena de país!

Però seguim defensant la riera, qui guanyarà aquest pols, la Conxita o el poble?

7 comentarios:

´´ dijo...

Conxita es la alcaldesa ?

mucha fuerza no puede tener .

Hay cosas para los nervios , suerte y paciencia .

garmir dijo...

Hola:
ÉS cert la vanguardia no informa del tema, molta premsa ho silencia.
Endavant, ves a la doctora et donarà cosetes que treuen els nervis amb recepta, a mi la meva doctora m´ho fa.

Anónimo dijo...

Montse, em podrias donar alguna pista de qui ets? jo soc de Malgrat de tota la vida hi estig segura que et tinc de coneixa, a lo millor ens saludem i tot... una abrasada.

Anónimo dijo...

Hola montse,jo soc l'altra maria,espero que a aquestas horas ja estiguis mes tranquila i no et preocupis massa perque segur que la teva familia ho entendra i es refara abans que tu de la bronca,jo tambe acabo de tenirla amb el meu pare,i per el mes absurd,per un aigua embotellada,anims.desde el meu lloc de vacances,muaas a tothom,.

Brie dijo...

Hola guapa!! Te lo cuento aquí. Desde FP sólo se puede acceder a la Uni desde un Grado Superior, y Auxiliar de Enfermería -que, por cierto, es de lo que yo doy clases :D- es un Grado Medio. El itinerario puede ser
1.- grado medio + prueba de acceso a grado superior (un año más, porque si no me equivoco este año han endurecido la normativa y no la puedes hacer a la vez que el grado medio, tienes que tener el título: incluye lo típico: lengua, catalán, etc) + un grado superior (si la meta es ir a la uni, mejor uno de un solo año, tipo documentación sanitaria o algo así). Se entra únicamente por nota media del grado superior. Lo que hayas hecho antes no te da puntos "ni ná"
2.- la otra opción es intentarlo por acceso para mayores de 25, que te da acceso directo.
Ala, espero haberte orientado un poquito

Montse dijo...

Gracias, brierita, es que yo tengo el acceso hecho al grado superior de integración social, animación socio-cultural, yeducación infantil, no se si hacer uno de estos tres y después acceder a la uni, era una pregunta, porque como tengo tanto tiempo para pensar en mi vida, quiero hacer algo que me guste, que ya es hora tengo 41 anys!!!

Lucía Solís dijo...

Suposo que la Conxita és l'alcaldessa... Bé, no crec, que el PSOE sigui qui decideix què és notícia. Si fos així de ben segur que no ens tocarien tant el crustó al PSC. T'he de dir que jo vaig veure la notícia a El Periódico l'altre dia i et recordo que el seu director es diu Nadal i és família del Conseller...
No et preocupis pels teus cops de mal humor. Segur que la teva família ho entén.