lunes, 2 de junio de 2008

VÍCTIMA DE LA DESINFORMACIÓ

Estic amoïnada, tot va de mal en pitjor, tot va del revés, apart de la desgràcia de la malaltia del meu pare, ara tinc problemes amb l'Icam, l'INSS, i jo que sé, la cosa es complica.
Després de donar voltes per a tot arreu, resulta que el passat 28 d'abril vaig al meu metge a buscar els comunicats de la baixa, i em dona visita pel 14 de maig, quan vaig el 14 de maig, em donen l'alta per esgotament de termini i amb data 1 de maig.
Truco a la Generalitat, no saben res, després de batallat una setmana em fan un certificat d'empresa i em diuen que vagi a l'INSS.
Vaig a l'Inss i em volen tramitar la invalidesa, jo els dic que no la vull que el que vull és l'alta médica per anar a treballar.
Em donen el telfono de l'ICAM, i es posa un noi i em diu, cap problema, ves al metge de capçalera i et donarà l'alta médica.
Vaig al CAP a informar-me i em diuen cap problema nosaltres t'ho arrglem.
Arriva el dia d'anar a uscar l'alta i el mete diu que no em la pot donar, que hagi de passa pel tribunal médic.
Avui vaig a l'INSS, i em donen hora pel dia 12 de juny, per anar al tribunal, suplico que em donin dia abans que sinó perderé la feina, i em diuen nosaltres no podem fer res, truca a l'ICAM.
Truco a l'ICAM i una senyoreta,em diu que res de res.
P sigui que quan em truqin de Pineda perderé la feina, i tot.
Algú e, pot ajudar a trobar una solució, o coneix algú a l'Icam, estic deseperada, quan tot es preveia anar bé, tot va malament.

9 comentarios:

Unknown dijo...

Montse, lo siento pero no he podido meter mano, tengo que buscarme amigos más influyentes :)espero que alguien más te pueda ayudar, no desesperes!!

Unknown dijo...

Montse, això que t'està passant és un caos. Com pot ser? Has demanat un full de reclamació al CAP i on sigui? Jo ho vaig fer una vegada i em va anar molt bé. No tinc coneixences que et puguin ajudar, però hi pensaré a veure si se m'acut res més. De moment, sinó, jo reclamaria per escrit.

Què t'anava a dir dijo...

Tu demana una entrevista amb els de l'INSS amb algú que mani alguna cosa. Estas en plena partida de tennis de l'administració a casa nostra.

FRANCESC CAYETANO dijo...

ANIMS Montse!!
MOLTS PETONS

Bito dijo...

La verdad es que no sé a quién o qué organismo preguntar, pero quizá sí puedas tratar de demostrar que no estás consiguiendo los papeles por una desinformación o un problema del sistema, pidiendo reguardos de que estás tratando de informarte.

Llama al 012, a veces te pasan teléfonos de interés.

También decirte que he leído lo de tu padre, y que te mando un fuerte beso y mis intenciones de ayudarte en lo que me sea posible.

Cuídate.

Anónimo dijo...

Doncs és preocupant que uns es passin la pilota als altres, però de vegades la burocracia va així de malament, tot i que en temes socials l'administració hauria de tenir especial cura de que funcionessin millor per sobre de la resta.

Bruguers dijo...

Amb l'ICAM de Barcelona jo no m'en vaig sortir. Vaig haver d'esperar el dia fixat i quan em va tocar el torn la metgesa (?) sense mirar-me em va donar l'alta tot dient-me "no puedes ponerte mala en 6 meses ya que tu médico de cabecera no tiene capacidad suficiente para entregar un parte de baja. Tendrás que a pasar por nosotros aunque sea por una pequeña gripe. ¡Está claro!"
Com una tonta vaig dir que si i adéu.
Tan "gallitu" que sóc i aquests organismes m'acollonen (també hisenda) Estàs tant a les seves mans que em fan por.
Espero que tot es resolgui bé.
Un petó.

garmir dijo...

Hola Montse:
Sento molt el que t´està passant, espero que es solucioni aviat, sinó mira d´acudir als mitjans de comunicació, perqué es facin ressó.
Edmundo.

JAL dijo...

Has trobat ajuda o solució?