lunes, 1 de septiembre de 2008

FATAL...

Avui he disminuit a dos cigarretes, el paquet de tabac, s'ha acabat, la tristor, i l'angoixa estàn servides.
Com es possible que ens poguem enganxar d'aquesta manera, això es pitjor que enganxar-se a la heroïna, almenys en aquells temps tenia clar que havia de deixar-ho, que era dolent, però el tabac, costa molt més, aquesta cosa inofensiva, petita, que va dins una capseta de color vermell i blanc...UFFFF!, ES DUR, demà intentaré passar a base de xiclets i regalisíes.
Ah, els xicles de nicotina, PUAGG!! NI UN, n'he provat un i quasi bé em dona un yu-yu.

14 comentarios:

el Mèlich dijo...

Com li va dir Sr, Laurence Olivier a Dustin Hoffman:
"Perquè no proves d'actuar"
Jo et dic:
"Dixa't de fórmules i prova de deixar de fumar"

jo ho vaig fer així, autodidacta, i ja fa 15 anys que no he provat ni una cigarreta. Ho trobo repugnant.
Més que per millorar la salut ho vaig fer com un repte. No soporto a ningú que em domini.

Salut!
J. Mèlich

Lucía Solís dijo...

Vaig deixar de fumar durant més de déu anys. Jo soleta. Estava molt orgullosa de mi mateixa malgrat que estava decidida a fumar als 70 anys, però un dia vaig decidir que tornava a fumar durant un temps després ho tornaria a deixar. Estava emprenyada amb el món perquè li van diagnosticar un càncer terminal d'esòfag i ella no havia fumat mai. Què injust!
Només fumaria fins que passés tot, després ho tornaria a deixar. La mare va morir fa quasi tres anys i jo estic intentant deixar de fumar des del 15 de setembre de l'any passat. El temps que més he aguantat són tres setmanes però ho continuo intentant. Al menys ara no fumo tant però sé que si no ho deixo del tot això tornarà a anar a més però no em vull autocastigar així que vaig fent mica en mica i sé que algun dia ho tornaré a aconseguir.
Petonets.

Unknown dijo...

Doncs jo crec que si un altre pot fer-ho, tu també!
Així de senzill.
Quan vaig adonar.me que el tabac em dominava, em vaig rebelar. Va ser una reflexió encertada.

garmir dijo...

Hola Montse:
Has d´anar baixant el que fumes poquet a poquet.Molt bé.
Edmón.

Sol dijo...

sí que es duro, si, yo lo estoy dejando cada día, maja, y mira que me sienta mal....

Animo pues... tener la conciencia de ello ya es un gran paso

Bito dijo...

Yo deje de fumar hace ocho años, ahora sólo me fumo uno después de cenar, a lo sumo dos. Jamás paso de ahí.

La única forma de dejarlo es concienzudamente, sabiendo que es un vicío que te matará. Que te quita años de vida en silencio. Y sí, es de las drogas la más adictiva, por lo que tu dices, sumándole que además es legal, social y barata.

De raíz y convencida. Es la única manera. Si superas los tres primeros meses ya es pan comido.

Bruguers dijo...

Com ho portes? Espero que bé.
Salutacions.

Manel Filella dijo...

Jo també dels 15 anys als 60...i un dia un petit "infart" em va suggerir de deixar-ho...i tal dit tal fet..Ja fa més de 14 anys que res, ni un. I el que és més curiós sense "sindrme d'abstinència"...
Montse...et vull animar amb el meu suport.(No facis com la meva dona que s'amaga al water....a fer el cigarret d'amargat..)
Fins aviat...i t'aniré preguntant..

Anónimo dijo...

la heroina mata,i fa matar.maria.

civisliberum dijo...

Fa uns anys vaig deixar de fumar. De tres paquets de Ducados vaig passar a zer. Amb l'ajuda dels partxes, pero es de les coses de les que estic més content d'haber fet.
Per contra em vaig engreixar molt, pero amb l'ajuda de Nature House vaig poder perdre 10 kilos.
Val la pena deixar-ho.

Anónimo dijo...

ZYNTABAC, son unes pastilles receptades per el metge ( Creu Blava ) que ajudan molt , amb resultats òptims, t´ho ben asseguro.

civisliberum dijo...

Deixar de fumar es te que fer de cop, ajudat amb partxes o xiclets, pero fes-ho de cop. Es un consell.

Què t'anava a dir dijo...

Tinc una amiga que fumava dos paquets diaris. Ara s'ha fet musulmana i durant la llum solar ni fuma, ni menja, ni beu. Ho ha aconseguit. Els primers dies anava una mica com a flipada, pero ara ja s'hi acostumat. Un meset de ramadà i potser aconseguirà deixar el tabac.

Estela dijo...

montse vaig deixar de fumar fa 12 anys, ara fumo només quan surto de festa una nit, això no puc evitar-ho, però després puc passar 15 dies sense fumar, fins que torno a sortir. i això que fumava un paquet de camel diari! anims wapa.