miércoles, 24 de septiembre de 2008

El recital fantàstic, la gent no cabia, un èxit, una moments meravellosos i únics compartin la poesia que surt del més endins del ser.
A vegades penso que tots hauríem de ser poesia, de sentir l'alé de viure, d'expresar-nos tal i com sóm, treure'ns la pell i ser essencialment poesia.
No penseu que la vida seria més fàcil, o penseu, que encara ens seria més díficl, de totes maneres despullar els teus sentiments davant el públic és fer un streptease a pél, però en certa manera en aquests breus moments sóm nosaltres mateixos compartin uns sentiments que molts en realitat sentim molt endins nostre.
La próxima moguda segurament serà en un pub, i els que recitarem serem nosaltres mateixos els del nostre grup Fent Paraules, senzillament estic en un núvol, on no esperava estar mai.
M'ha costat acosenguir-ho però estic orgullosa d'haver montat aquesta moguda amb l'ajut dels meus companys.
Ara em sento més satisfeta de mi mateixa, i he vist que puc aconseguir la fita que em proposi, tal vegada aconsegueixi les properes que vull aconseguir.
La veritat és que fer i escriure es el que m'omple veritablement, ho he descobert, i potser que posi fil a l'agulla, de moment encaa estic flipant.

8 comentarios:

Unknown dijo...

Felicitats Montse, y als barcelonins. Dia gran ahui :)
Per aqui tot es plutga.
Acabaré tenint al jardì musgo, y fará lefecte de cesped, y damunt gratis.
En les meves cróniques he escrit de la Mercè ;)
Magrada que el diverteixes.
Petons :)

Albert dijo...

Ei MOntse, un recital en un pub!?? Caram, avisa eh!! MIra, jo ni munto escenaris ni toco en cap grup. Basicament sonorotzo als grups! xD!!!!

Vinga un peto! Per cert, com va el tema tabac!?

Què t'anava a dir dijo...

M'alegro que l'alegria et porti fins aquest punts tan alegres.

Bito dijo...

Felicidades Montse.

Es bonita tu hazaña de llevar la poesía a cuestas por el mundo, yo creo que con ella quizás no fuera un mundo mejor, pero sí más bonito.

Un saludo,

garmir dijo...

Hola:
M´alegro que hagi sortit bé.
Edmón.

´´ dijo...

Si la poesia esta muy bien , aunque es mejor lo que tu dices , lo de vivir de forma poetica , con cierta verdad "tots hauríem de ser poesia"

Bruguers dijo...

Que per molts anys ho puguis fer!
Omplir amb poesia és una satisfacció.
En un moment de notícies tan grises (per no dir negres) escoltar un poema per senzill que sigui és com obrir una finestra i que t'entri aire pur.
Felicitats.

civisliberum dijo...

Felicitats.
Al Lletraferit del Carrer de Joaquim Costa fan molts recitals de poesia.