sábado, 16 de agosto de 2008

EXPO ZARAGOZA


Aprofitant que hem anat a veure a la família de Zaragoza hem passat per l'Expo, i la recomano a tothom, han fet una bona feina, Zaragoza està nova, l'han tornat a dibuixar, amb dos ponts que creuen el riu Ebro que són impressionants i un altre pont, que és una entrada a l'Expo amb forma de peix, val la pena estar-hi i donar una volta visitant els països que hi ha en el nostre món, fent un tribut a l'aigua,valen la pena el de Korea, el de Kazajistán, Marroc... en fi està molt ben fet, i sobretot no us perdeu el Tsunami.

8 comentarios:

Sol dijo...

pues gracias por la recomendación pero me parece a mi que la Expo y yo no nos veremos este año :P, aún así me encanta leer los comentarios de quien la ha visto ;)

besos mil!

Brie dijo...

Muy bien, guapa!! A mi también me gustó mucho, no entiendo la gente que habla mal de ella ¿qué querrían que fuera? un besote!

Bruguers dijo...

M'agradaria molt anar-hi tot i que no crec que pugui. Només tinc la propera setmana de vacances i al meu marit li fa molta madra. Tampoc tenim on dormir reservat i suposo que deu ser difícil.
Segur que m'agradaria perquè crec que som la única família a la que li va agradar de debó el Forum 2004
Un petó.

Unknown dijo...

Hola Montse, yo no he ido, dudo que vaya. Pero lo que vemos por la tele está muy bien, me refiero a la Expo, me alegra que te divirtieras.
Oye, tienes un premio en blumuneando.
Buenos dias y besos.

garmir dijo...

Hola:
Celebro que ho hagis passat bé, i desitjo que el teu pare estigui millor.
Edmón.

Anónimo dijo...

Com a transformació urbanística deu estar molt bé, com gairebé sempre que es fan esdeveniments d'aquesta mena, que sol deixar "guapes" les ciutats on es fan.

La nova cultura de l'aigua també és un lema prou interessant, i més tenint en compte que l'aigua és un element preuat i a la Península no n'anem sobrats ni la gestionem de manera convenient.

Ara bé, aquest mateix govern aragonès que pretén donar-nos lliçons de com gestionar l'aigua, és el mateix que es disposava a permetre construir una megacomplex lúdic d'apostes a l'estil Las Vegas i un munt d'urbanitzacions. D'on pensaven treure l'aigua, els hipòcrites? De l'Ebre, segurament...

Sort que, al final, sembla que no es durà a terme.

Petons, Montse

Què t'anava a dir dijo...

A mi em va decepcionar. Ho vaig veure perquè toca, però hi ha massa paisos que han muntat un mercadillo del seu país i el tema de l'aigua se l'han passat pel forro.

Lucía Solís dijo...

Ei, nosaltres també hi hem anat!!! A mi m'agradat força i trobo que el tema és prou important com per convidar a reflexionar-ne, oi? El que passa és que cada cop és més difícil trobar coses que et sorprenguin i hi ha persones que es pensen que van a un parc temàtic no a una exposició.
Jo estic encantada d'haver-hi anat i ho recomano.
Una abraçada!!! Organitzem una trobada passat l'estiu?