miércoles, 20 de agosto de 2008

EM FA RÀBIA EL MASCLISME

L'altre dia varem anar a veure els focs que feien a Malgrat, que per cert varen estar força bé, i al acabar vàrem anar a prendre café a un Bar que es troba a prop, i justament ens vàrem trobar a uns veïns amb els que ens vàrem sentar a la mateixa taula, per no "ser sepratistes", doncs bé, vàrem començar a xerrar, d'aquest, de l'altre, ja sabeu com van aquestes converses, fins que vàrem arrivar a parlar, d'una noïa del poble, que s'ha ajuntat amb un altre noi, i ara tenen un fill.
El que em va irritar i posar de mala llet va ser un dels comentaris dels homes, que estàven a la taula, un d'ells va dir es que aquesta tia ha portat "mala vida", fins i tot m'han dit que s'ha tirat...ja no vaig voler seguir escoltant, i jo vaig dir, quina mala vida ha portat?, casar-se?. separar-se?, tirar-se a més d'un tiu?, això és mala vida?.
Em fa ràbia que encara hi hagi homes i dones, que pensin que si una dona té varies parelles és una "puta", i perdoneu la praula, i un tiu sigui un "gran macho", FINS QUAN AQUESTES DIFERÈNCIES?
Em pensava que això havia passat a la història i que els de la meva generació erem diferents, però veig que les coses segueixen igual, QUINA LLÀSTIMA!.

7 comentarios:

Brie dijo...

Qué va, hija, hipocresía pura y dura... y a veces son peores los comentarios hechos por otras mujeres que los de los hombres, tiene delito la cosa...

Carmen Bellver dijo...

Para mí es igual de inmoral si es un hombre o una mujer. Tú ya sabes por qué.

Pero te doy la razón en que la sociedad es muy hipócrita y bastante intransigente con la mujer.

De hecho la palabra putero se utiliza poco y en cambio a la mujer que ha tenido varias parejas le cae el sambenito.

Què t'anava a dir dijo...

Això és molt lent treure de la consciència social. Encara han de passar uns anys. Encara que ara la cosa ja no es tan greu com fa uns anys. Cada dia ho entenem més, pero queda camí per fer.

Sol dijo...

envidia, pura envidia, ni más ni menos

Striper dijo...

si que es un llastima que encara hagi persones que pensin aixi per que també hi han dones que ho pensan malgrat alguns ximples per sort ela societat va evolucionant.

Bito dijo...

Hummm poco evolucionará la cosa si la lucha por la liberación de la feminidad queda representada por series como "Sexo en Nueva York" y demás ralea.

A las mujeres se las libera porque todavía se las considera esclavas.

Una verdadera lástima.

Un saludo,

Anónimo dijo...

I això no és el més trist, Montse. El pitjor de tot, és que a vegades, les pròpies dones són les més masclistes.

Tinc algunes amigues que tenen prou èxit entre el sexe masculí i ho aprofiten (jo també ho faria), i els comentaris més feridors envers elles els haig d'escoltar, moltes vegades, de la boca d'altres dones.

Encara estem lluny d'eliminar el masclisme d'aquesta societat