viernes, 4 de julio de 2008


Vaig caminant a pas ràpid, decidit, i retinc les llàgrimes per no plorar, impotència, rebuig, angoixa, tremolor, suor, por, sobretot por.
Intento pensar, recapacitar, recapitular, menysprear, renegar, cridar,
caminar, i només sento por.
Segueixo, faig una passa davant l'altra, em marco un camí, i no consegueixo veure l'horitzó, i m'envolta la tremolor, que precedeix a la por.
Respiro, m'aturo, injustícia, pau, repugnància, insostenible, mel.langia, paraules i més paraules, encadenades.
Busco colors, ocells, núvols, claror, el sol.
Trepitjo la sorra,toco l'herba que m'envolta, i em remullo amb l'aigüa que cau del cel, no puc sentir.
Ràbia, indignació, incomprensió, paraules i més paraules

7 comentarios:

Brie dijo...

Ya sabes que las palabras se las lleva el viento... pues deja que se lleve las que menos te gusten :)

Anónimo dijo...

Si es per lo del teu pare, ho entenc perfectament
Ánims
Una abraçada ben forta

Què t'anava a dir dijo...

Au vinga canvia el xip i transforma la pena en calor humà.

JAL dijo...

Osti, quin sentiment, tan de bo puguem llegir-ne un altre amb el sentiment contrari

FRANCESC CAYETANO dijo...

Un super petó preciosa!

Unknown dijo...

Ànims! Petons.

garmir dijo...

Hola:
Espero que estiguis bé, que fa dies que no em passava, records a tu, al Salva, a la Neus, als nens, al teu pare.
Que estigueu bé, tots.