sábado, 26 de julio de 2008

Hola, torno a ser aquí, perdoneu que us hagi deixat un temps, però valgui la redudància no disposo de temps, entre la feina, el meu pare, i tot plegat no he pogut escriure fins avui.
Una boníssima notícia, estic montant un recital de poesia a Malgrat juntament amb els meus companys de programa, i avui vaig a conèixer a la Montserrat Abelló, cosa que em fa molta il.lusió de que una escriptora com ella ens rebi a casa seva i vulgui parlar amb nosaltres, ja us explicaré com m'ha anat.
Que més us puc dir que la feina molt bé, estic contenta, i això contraresta la tristor del seguiment d'una malaltia tant cruel com és el càncer, en un ser estimat, però veient les ganes de lluita i de viure que té el meu pare no em puc permetre estar trista, només mirar endavant.
En quan a la meva malaltia el mes que ve sabré si ha valgut la pena tot el passat, però tinc el pressentiment que anirà bé.

Només dir-vos
que us porto dins el meu cor,
que no oblido l'any que em passat junts,
i que sempre n'estaré agraida.

UNA PROPOSTA, MONTEM UNA TROBADA, O QUÈ?

11 comentarios:

Carmen Bellver dijo...

Hola Montse:
Deseo que lo de tu padre siga bien. Todo en esta vida nos enriquece. Sabemos valorar lo que tenemos cuando algo lo pone en peligro.

Es un buen momento para estrechar lazos, romper barreras, mostrar lo mejor que hay en cada uno.

No sabía de tu afición a la poesía, para mí ha sido una pasión durante muchos años. Ahora menos, pero desde luego ha valido la pena.

Un poeta siempre tiene una mirada diferente respecto a la vida y al mundo. Se ve más desde dentro.

¡Ánimo, seguimos en contacto!

Unknown dijo...

Me alegra volver a leerte. Y espero que todo te vaya estupendamente, lo mereces. Ánimo con los problemas, la vida es un cúmulo de ellos, pero tambien de esperanza y alegría.
Besos xiqueta boniqueta :)

FRANCESC CAYETANO dijo...

Hola guapa... Un super petó....
Lo de muntar una quedada complicat a l'estiu... tot i que jo la primera quinzena d'agost estaré bàsicament a Blanes

Petons i ànims!

Bruguers dijo...

Hola Montse,
S'han de prioritzar els assumptes i gestionar el temps com un creu que s'ha de fer.
La teva feina t'ompla, la teva malaltia anirà bé i el teu pare... mai es pot perdre l'esperança i si ell en posa ganes, la meitat ja està resolta.
I d'agraiment res! tots necessitem comunicar-nos d'una manera o altre.
Un petó.

garmir dijo...

Hola:
Espero que lo del teu pare surti bé, i m´alegro que la feina t´agradi.
Bon diumenge.
Edmón.

Bito dijo...

Cuando las ausencias se deben a un buen estado animico, buenas ausencias son.

Cuídese.

Ya sabe, de alguna u otra forma todo sale bien.

Manel Filella dijo...

Montse...gràcies pel teu comentari...el necessitava.
La meva fe dius...!
El nom és el de menys jo només confio que algú (Déu)deu saber tots els nostres "misteris"- la vida, la mort, la malaltia, el sofriment, l'alegria, la joia. Tranquilitzant dels meus misteris? Pot ser, però no és irracional...Ja veurem...
I ara m'animes a actualitzar el meu blog...que jo també tinc dies de sequera....jeje
Fins aviat Montse

civisliberum dijo...

Segur que tot va be. Et mereixes el millor.

Delfica dijo...

Bon dia, m'estreno al teu bloc i t'he de dir que he tingut una sorpresa al veure que parlaves de Montserrat Abelló. Admiro profundament aquesta dona i la seva feina. Vas sentir què deia quan li van atorgar el Premi d'Honor... "Què he de dir sobre el Premi??... Que me'l mereixo!!!" Estupenda, honesta i amb tota la raó!!! Qui participará al recital que estàs preparant?? Tu escrius?? Fes-me'n cinc cèntims.
Salutacions cordials.

Sol dijo...

Hola guapa, yo lo de la trobada esa como que la poesía no es lo mío :-P, a no ser que sea de cachondeo, claro:

Oh querida Escarlata!
te deseo un buen verano
come tortilla de patata
y ten un buen vino a mano

besos!

Brie dijo...

Lo de la trobada me parece genial XD pa cuando?? Me alegra que el trabajo te vaya tan bien, ya dirás algo sobre el recital de poesía, a ver si puedo escaparme a verlo :D