lunes, 7 de abril de 2008

L'ALEGRIA D'HAVER ACAVAT

Decididament, aquesta serà la meva cançó aquest any.

Avui ha tocat visita al metge, bones notícies, s'ha acavat, el que passa que fins d'aquí sis mesos no sabrem ben bé com ha anat el tractament i sí definitivament ha donat els resultats esperats. De totes maneres la metgessa m'ha comentat que d'aquí quinze dies tindràn els resultats de la prova d'ARN, i també m'ha comentat de que sí d'aquí un mes no estic al cent per cent haig de trucar-la, per fer-me proves.

Espero no haver de fer aquesta trucada, de moment tot va lent, cada dia i a poc a poc vaig fent cada dia una miqueta més, però costa, i de ben segur que ho aconsegiré.

Mentrestant, ara mateix estic estudiant uns temes d'administració local, per poder-me presetar a l'Ajuntament de Pineda de Mar, com a Auxiliar administratiu i com a Administratiu, són pocs temes perquè es per entrar en la borsa de treball, però tinc esperances de passar-le i oblidar-me de la feina als jutjats, i poder estar a prop de casa, que ja porto masses anys viatjant per anar a la feina, i estic cansada.

Espero i dessitjo el proper any, poder fer l'accés a la Universitat, i estudiar per ser Educadora Social, que en realitat és el que m'agradaria aconseguir.

I bé,després d'explicar-vos com segueix tot, només dir que sigui com sigui el dia 19 aniré a la moguda dels 80, tant sols per veure-hos a tots.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

Anónimo dijo...

Al final del túnel s'albira la llum que et durà cap a una vida plena de reptes per superar!

Un petó i felicitats!

pescador dijo...

un saludo Montse, gracias por las visitas...siempre buena onda!
abrazos!

Anónimo dijo...

Doncs és positiu veure't animada i que poc a poc la recuperació segueixi el seu camí. D'aquí a poc aniras veient tot diferent, i això és el senyal per veure que les coses, amb constancia, arriben a altres nivells. Ànim!

El blog del Xavier Ollonarte i Rovira dijo...

Montse ànims. L'ollonarteducació ja torna ha estar en funcionament. Espero que t'hi passis. Quan feu la festa dels 80?

Records i ànims.

Cordialment,

Xavir Ollonarte i Rovira.

FRANCESC CAYETANO dijo...

Veus! ja s'ha acabat el tractament... ara de mica en mica et tornaràs a trobar més forta... i per la party estaràs en plena forma

Petons i felicitats

Sol dijo...

Educadora social, qué interesante! tengo un primo que creo que hace eso... (o algo parecido)

Pues mucha fuerza para conseguirlo!

y feliz cumpleaños! (con retraso ;-))

Què t'anava a dir dijo...

Felicitats i molt sort per continuar lluitant endavant. Au vinga ara a estudiar. Ja ho saps.

jokimdt dijo...

_Que bé!!!
Me'n alegro molt per tu, montse!


A veure, jo soc originari de Malgrat, el meu pare i la meva mare segur que els coneixes. Actualment, estic estudiant a l'estranger...visc a Salzburg, pero avui m'enganxes a Amsterdam. Pero normalment soc a Salzburg.
Vinc a Malgrat quant tin vacances per visitar la familia i els amics i passa una estona amb aquella sensacio d esta a casa...a casa a casa...i el meu pobles, que tambe formar part de casa.

En fi, un peto!!!

garmir dijo...

Hola:
Que et vagi molt bé els estudis.

Anónimo dijo...

Si, probablement per la qual cosa es