domingo, 20 de abril de 2008

Gràcies...

Ahir varem anar a la Moguda dels 80, i em sento CONTENTA I FELIÇ, d'haver tingut el privilegi de conèixer en persona, i haver compartit una bona estona amb la Lucía i en Francesc, i dic PRIVILEGI, perquè avui en dia hi ha poca gent que faci un viatge per conèixer a una altra persona, espero que el que ha començat entre nosaltres no acavi, sinó que segueixi. En aquesta societat manquen bones persones.
I a tota la família bloger que no heu pogut venir, espero que hi hagi una altra ocasió per trobar-nos i conèixer-nos,ja muntarem alguna cosa.
I a tots gràcies.
En ho varem passar molt bé, la música et feia sentir com quan tenies 15 anys, els DJs, en Juan Carlos i en Charly s'ho van fer molt bé, i varen tenir la preferència de que em van dedicar LA CASA AZUL, cosa que em va fer sentir que la gent del meu voltant , la que m'ha conegut i em coneix m'estima, per què que és sinó l'estimació?
Moltes gràcies Juan Carlos y Charly, per haver-me tingut en compte, i per el vostre suport, com ja sabeu sóc una supervivent, i ahir encara que no estava al 100% m'ho vaig passar i em vaig sentir d'allò més bé.
Ahir vaig tocar el cel, vaig estar ben acompanyada, millor dit molt ben acompanyada, i espero seguir estant en la vostre companyia.

Bé ara us deixo vaig a estudiar una miqueta que el proper dimecres i dijous tinc les proves a l'AJUNTAMENT DE PINEDA DE MAR, i espero tenir una miqueta de sort.

A tots gràcies i només dir-vos que US ESTIMO.

17 comentarios:

Lucía Solís dijo...

Ei guapa!!!
Gràcies a vosaltres. Ens ho vam passar d'allò més bé, recordant la música de quan no erem tan joves (jijiji..) Sóu encantadors, estic molt contenta d'haver-hi anat i m'apunto per l'any vinent. Segur que trobem alguna altra excusa per veure'ns.
Molts petons i continua amb aquesta moral i marxeta i tu Salva amb el teu humor.
Remuak!!!!

FRANCESC CAYETANO dijo...

Ei Montse i Salva ja teniu cara!!! Va estar genial, va ser com tornar al passat, a més vosaltres sou encantadors. Me n'alegro de veure que tu ja estàs gairebé recuperada del tot. Sí, sí, tornarem a quedar. Molts petons i sort amb les proves de Pineda.

Brie dijo...

Joe, qué envidia me dais!! :D bueno, a ver si a la próxima podemos todos, que la Bruguers y yo nos hemos quedao con las ganas!!

Bruguers dijo...

M'alegro per vosaltres i ... Quina enveja que em feu!!!!
Petonets a tots i totes.

garmir dijo...

Hola:
Que et vagin molt bé, les proves d´avui i demà a Pineda de Mar.
Edmón.

Lucía Solís dijo...

Com ha anat, Montse? Tens bones vibracions?
Una abraçada...

FRANCESC CAYETANO dijo...

I aquestes proves? Digues alguna cosa!

Bruguers dijo...

Montse, que tal les proves???
Quina impressió tens??
Ja em diràs
Salutacions.

garmir dijo...

Hola Montse:
Que passis demà un feliç dia del teu Sant.

Lucía Solís dijo...

Feliz santo, Montse!!!!
Passa un bon dia amb la family and friends.
Muak

Sol dijo...

me alegro que lo pasarais tan bien, :)

a ver si nos conocemos también en algún viaje a bcn que haga

un besazo

Anónimo dijo...

Hola Montse, jo no vaig poder venir, però em reservo les ganes de poder assistir en una altra trobada que facis eh! Llàstima que l'agenda de vegades es complica sola. Ànims!

FRANCESC CAYETANO dijo...

Montse què passa que ens tens preocupats. Tot bé? Feliç sant (encara que un dia tard)

Unknown dijo...

Hola Montse,
Sento no haver pogut venir. Aquests dies vaig tant de bòlit que quasi ni escric als blocs dels amics. Divendres he de fer una xerrada que em vaig comprometre i estic ben embolicada, tant que no em deixa temps per a res. Me n'alegro molt que anés bé i espero que tinguem una altra oportunitat per conèixer-nos. Una abraçada.

Què t'anava a dir dijo...

Hola Montse. Sento no poder venir, però m'alegro que us ho passessiu tan bé. Enhorabona i a pensar en una segona. Au vinga.

Unknown dijo...

Hola Montse. Tens un premi al meu blog.
Besades.

Bruguers dijo...

Et trobo a faltar!!!!!
Petonets.