sábado, 5 de enero de 2008

RESPECTEM-NOS, SI US PLAU

Estic donant un tomb per tots els blogs que em visiten, tant de la blogesfera malgratenca, com dels meus amics blogaires, i en molts dels blogs sembla que la gent sota l'anonimat s'atreveix a dir de tot, el més díficil de tot és opinar i escriure amb nom i cognom, però jo penso que sempre s'ha de donar la cara, i tirar endavant, no val insultar o opinar políticament sota l'anonim, s'ha de mostrar l'identitat perquè et puguin respondre.
De totes maneres trobo que és molt fort faltar al respecte o insultar a ningú, siguin quins siguin els seus pensaments, manera de pensar i sigles polítiques, abans de tot hem de ser persones i com a tal comportar-nos.
No tot és negatiu en la blogesfera, a mi em serveix molt per conèixer a gent de tot arreu, i per assabentar-me del que passa pel meu poble, ja que no surto de casa, i quan surto haig d'anar amb cotxe o anar a un lloc concret, perquè no em puc posar malalta, o sigui que la blogesfera per a mi ha estat i és la salvació per comunicar-me, mai més ben dit és una eina de comunicació, encara que tinc moltes ganes de conèixer a tots els amics blogaires, i possar-los cara i ulls.

ah!!!! A TOTS ELS FANS DEL PROGRAMA FENT PARAULES, comencem a gravar la propera setmana, i estem oberts a tots els participants que vulguin venir i col.laborar a fer més accessible la literatura, i a expresar i llegir-nos els seus escrits, relats, poemes i d'altres.

8 comentarios:

Brie dijo...

Montse, nos hemos leido el pensamiento, pásate por mi blog :D

garmir dijo...

Hola:
La Blogesfera està molt bé, es fan grans amistats virtuals. Que et trobis bé.

Sentinella en vetlla: dijo...

De què es tracta aquest programa? On s'emet?
M'el pots explicar una mica, envia'm un mail.
Gràcies!

´´ dijo...

Yo en mi blog tengo suerte , la gente se porta , claro que los temas que toco son poco polemicos , si quiero montar un pollo ya se que temas tocar , pero paso , la idea es que sea un sitio de recreo donde la gente entre de buen rollo .

Lucía Solís dijo...

Jo també tinc sort com el Francis. No em sento atacada ni m'han deixat cap missatge que m'hagi molestat però si fos així, estic preparada... m'he acostumat a debatre.
Ei, convida al Francis al teu programa és una canya en temes de literatura.

Anónimo dijo...

Vaja, m'ha fet gràcia llegir aquest post teu, justament perquè en el post que avui he posat parlava casualment de la poca simpatia que tinc als comentaris anònims... Per cert, per què no t'animes a fer la Mêmê?

JAL dijo...

A mi em fa gràcia rebre comentaris anònims i irrespectuosos, una miqueta de polèmica sempre és benvinguda

Bito dijo...

Pues a mí eso de que la blogosfera sea anónima me gusta, por supuesto que tiene sus desventajas, pero las ventajas que tiene son enormes. Y estas dan lugar a la imaginación, a la fantasía y al juego como parte fundamental, y para un tipo que vive de historias, cuentos y mentiras es el espacio perfecto donde perderse.

Un saludo, Montse.