jueves, 17 de enero de 2008

FENT PARAULES

Avui gravem el programa FENT PARAULES, i dic gravem, perquè sense la col.laboració de tots els companys que cada setmana, venen a gravar, no podría dur-lo a terme.
Aquest programa va nèixer i sorgir, d'una idea que feia anys que em voltava pel cap, i que un dia parlant amb la Susy varem intentar portar a terme. El cas es que totes dues sabíem que escrivíem poemes i narracions, i que ens agradava aquest tema, i volíem aconseguir un lloc i fer un grup de gent per compartir moments d'escriptura i literatura. Així que varem començar a fer contactes, fins que un dia parlant amb la Neus, m'assabento que ella també escriu, i em promet que buscarà un lloc per trobar-nos, així que dins d'aquesta eufòria, comencem a trobar-nos.
A mica en mica, començo a conèixer a gent que també escriu, i els començo a convidar, fins que a mica en mica aconseguim fer u n bon grup amb en Javier, la Isa, la Natàlia que és la benjamina i la que millor escriu de tots nosaltres perquè encara és jove i diu el que sent i el que pensa, la Georgina, i com no tots aquells que volgueu venir amb nosaltres.
Ostres!! i fa poc varem tenir amb nosaltres a l'Anna Hernàndez, i també espero que vingui en Pablo Maestro, ja que fins fa poc no sabia que escribia.
Realment cada dia em sorprent la gent del meu poble, així que el programa de ràdio és un lloc de trobada i de difusió per a tots i tothom, tant els escriptors del poble, com les persones que vènen a recitar com la Carme Castellà i en Victorino, a tots gràcies.
Així que si ens voleu escoltar, tots els dijous a les set de la tarda gravem i el programa s'emet el dilluns al migdia després dels informatius.
VENIU A FER PARAULES AMB NOSALTRES !!!!!

9 comentarios:

Anónimo dijo...

ei ja saps que tornaré a passejar-m'hi un dia tot fent paraules

una abraçada

Unknown dijo...

potser un dia em deixo caure.....què et sembla?

Què t'anava a dir dijo...

Anims. Jo també faig radio i això és molt enriquidor. Enganxa i tot. Si a sobre t'escolten és l'ostia.

Unknown dijo...

Ya magradaria Montse, pero no puc, estic a un poble de Valensia. Pero, bo, tu pots tiraro andavant que saps.
Besades y grasies per no perdret de mi. :-)

garmir dijo...

Hola:
Montse,
Aixó demostra la vitalitat cultural de les petites viles enlloc de la gran ciutat, aqui a BCN sería imposible fer un programa de ràdio local, tot és a lo gran i de vegades a lo gran, vol dir més dificultats i més soledat per engegar projectes.
Edmundo.

Manel Filella dijo...

He trobat a faltar els teus comentaris en el meu Bloc...i he de confessar-te que jo tampoc passava pel teu , ni el comentava..
Espero que aquest any que hem començat reprenguem els nostres comentaris...eh?
Ja saps que en mi sempre tindràs un amic virtual i espero algun dia real en qui confiar... Jo aniré "fent paraules" virtuals...
Una abraçada
Manel

Anónimo dijo...

Doncs escolta, la meva més sincera enhorabona per haver aconseguit projectar la poesia que heu cultivat al voltant d'aquest grup, a través de la televisió. Sempre és gratificant veure com aquests fruits són maximitzats i disfrutats també per tots aquells que són sensibles a l'encant que aporta la poesia.

Unknown dijo...

Ja m'agradaria, però no arriba a Palafrugell. Fer ràdio és increïble!

Bito dijo...

Cuando era más joven formaba parte de un taller de escritura del que, casualmente, también era el más pequeño. Recuerdo que aprendí mucho con aquellas tertulias, y disfruté más, la mayoría de la gente rondaba la cuarentena por lo que supieron enseñarme mucho de la vida a través de sus palabras.

Luego me fui a viajar por ahí y me marche del pueblo y del país, perdí el contacto. Pero lo recuerdo con gusto, algún día debería de unirme a cualquier otro...

Un saludo,