sábado, 14 de febrero de 2009

ANEM FENT....

Bé doncs, de moment anem fent, seguint el camí que ens ha preparat el destí, no hi ha res a fer, la malaltia segueix, i ara els metges volen probar un tipus de tractament, per allargar el temps, o per parar la malaltia, tot plegat s'ha fet el que s'ha pogut m'ha dit el metge.
I ara amb aquest gust amarg, i aquest "Sense viure" intentem, seguir els passos que calen fer i acompayar-lo en tot moment, aquest és un camí llarg, però el viatge l'haurà de fer tot sol.
Com el que haurem de fer tots, però aquest és un tema que sempre preferim deixa-lo de banda, perquè ens fa por.
Fa por veure que tot s'acaba.

12 comentarios:

Carmen Bellver dijo...

Hola Montse:
Veo que has modificado la página. Yo también he hecho algunos cambios. Ahora deseo volver a poner las entradas a todos los archivos. Pero borré el lenguaje HTML. ¿Podrías enviarme tu código?. Sólo la parte relativa a los post. La encontrarás en la plantilla donde figura el tipo de archivo por años.

También estoy buscando la manera de incluir menéame y deliciosus en los post. Pero todo lo que encuentro por ahí, no funciona.

Un abrazo también para tí.

Carmen Bellver dijo...

Ahora leo tu entrada. Lo siento, me precipité con mis temas.

Ya sabes que pienso al respecto. Lo comentamos con anterioridad. Deseo lo mejor para vosotros. Aceptar la separación no como un adió definitivo, sino un hasta pronto.

Mis oraciones para podáis sobrellevar la separación.
Besos.

Manel Filella dijo...

Montse: T'ho torno a dir. Penso que ja t'ho vaig dir alguna altra vegada. Enfront del que esteu passant que sàpigues que em tens pel que necessitis i segur el meu record i companyia.
És el que faig- companyia- quan vaig, un dia a la setmana,a estar unes hores amb nens i nenes que pateixen aquesta malaltia o la que sigui.
Un petó.

Lucía Solís dijo...

Una abraçada, carinyet. Jo estic molt bé encara que tinc una mica oblidat el blog.
Muak

Què t'anava a dir dijo...

Que hi hagi sort i que pugui durar més mesos amb una vida més digne.

Sergi d'Assís dijo...

He llegit el teu comentari, i et faig arribar el meu suport en aquests moments de prova forta. Una abraçada, Montse!

FRANCESC CAYETANO dijo...

Anims, estem en contacte

Brie dijo...

Montse, guapa, ya haces todo lo que puedes hacer, aprovechar al máximo todos los momentos... creo que es algo que tendríamos que hacer todos, porque ninguno sabemos si vamos a estar aquí mañana... muchos ánimos y besitos, guapa!

Unknown dijo...

una abraçada!!

Bruguers dijo...

Com esteu?? Espero que tot segueixi segons el previst i sense més ensurts que els habituals per una malaltia d'aquestes característiques.
Una abraçada i molts ànims.

FRANCESC CAYETANO dijo...

Sento molt lo del teu pare.... ja ha deixat de patir... Una abraçada molt forta, Montse

Anónimo dijo...

Hola guapa.
En estos momentos las palabras sobran y cualquier intento de darte consuelo suena a vacío. Sólo quiero que sepas que estamos contigo y que ojalá sea verdad que después de todo esto hay algo más...Pienso en ti y te envío parte de mi fuerza (que, lo siento, pero no es mucha...). Un beso. Gemma.