jueves, 22 de mayo de 2008

JA TINC EL NIVELL C DE CATALÀ

Per fi ho he aconseguit !!! I això que tenia assumit que repetiria curs, però he aprovat.
Una cosa menys en la que pensar.
Només em falta aconseguir la feina a prop de casa, i estic esperant que d'un moment o altre em truquin de l'Ajuntament de Pineda, si això passés voldria dir que aquest és el meu any.
Els nervis em dominen, no puc dormir, l'espera es fa eterna...Paciència, com diria la meva mare.

Ara que ja estic molt millor, sembla impossible que sometre's a un tractament tant dur pugui limitar el teu ritme de vida, i a la vegada sembla impossible, la notable milloria que he sento al deixr-lo, ara només em queda esperar a les proves del mes de setembre per comprovar que el virus no es detecta i que estic completament curada.

10 comentarios:

Què t'anava a dir dijo...

Moltes felicitats. Molt bé. A tirar endavant i a per una bona feina.

Bruguers dijo...

La meva sincera enhorabona per tots els èxits.
Un petó.

´´ dijo...

Tu estas hecha de algo especial , eres diferente , mejor .

garmir dijo...

Hola:
Montse, Moltes Felicitats, records a tu i al Salva, pots estar ben orgullosa , estas fent una bona feina i amb una Familia i amics que sempre et donaran suport.
Edmundo.

Bito dijo...

Llevaba un tiempo sin pasar por aquí, ni por ningún blog, y me alegro de que esperen tan buenas noticias. Desde luego que los esfuerzos tienen recompensa.

Por cierto, yo creía que los catalanes teniais el nivel C por pasar al instituto... a ver si algún día puedo sacármelo yo. Aunque dificil lo veo.

Un saludo,

Unknown dijo...

Felicitats!!! y ara tens un premi a les meves cróniques.
Besades.

JAL dijo...

Doncs enhorabona!

Anónimo dijo...

ojala se cumplan tus ilusiones,enhorabuena,maria.

FRANCESC CAYETANO dijo...

Moltes felicitats, guapa... pel català i sobretot per la teva salut!

A veure si muntem una altra festa!

civisliberum dijo...

Moltes felicitats. Tot esforç te la seva recompensa.