miércoles, 17 de febrero de 2010

JA HE COMENÇAT A ESTUDIAR!!!!

La veritat és que estic entusiasmada, com si fos un adolescent que comença els seus estudis, bé crec que no ho estaria tant, però ara tinc tantes ganes d'acabar i començar a estudiar coses noves, no sé a on em portarà aquesta aventura, potser al mateix lloc on estic, potser a un lloc millor, potser i segurament em farà una persona millor.
Quan miro enrere, quan us vaig conèixer i totes les coses que he viscut amb vosaltres, que heu estat els meus fidels amics i que m'heu donat tant de suport, sense haver-nos vist amb la majoria de vosaltres, penso que sóc una persona amb molta sort.
Em sento afortunada de tenir tants amics, i d'haver tingut tant de suport.

3 comentarios:

Què t'anava a dir dijo...

Moltes felicitats i endavant. anims

FRANCESC CAYETANO dijo...

La sort és nostre, Montse. Fins aviat, petons.

´´ dijo...

Hola como va todo , espero que bien.

Saludos