jueves, 20 de marzo de 2008

AVUI HA SORTIT EL SOL!!!!

Per fi un dia de sol, per poder sortir a fer un vol.
Després d'aquesta llarga hibernació espero que comenci a sortir el sol cada dia, i començar a treure la roba d'estiu, i retrobar la normalitat, em queda aquesta setmana i la que ve, i....
prova superada, després ens trobarem tots.
Ah!! una curiositat avui que he sortit m'he comprat unes sabates estil anys 50 com les que portaven les pin-up, vull donar-me petits homenatges, i celebrar que arriba la llum, o sigui que aquest estiu canviaré l'armari, renovaré forces, per seguir caminant.

12 comentarios:

civisliberum dijo...

Si Montse disfruta, la primavera ja es aqui i per tu ja ha començat la millor época de la teva vida.

´´ dijo...

primavera como me gusta , esto ya termina ,la party dara que hablar .

Brie dijo...

Guapa!!! :D qué bien verte tan animada... ¿cuando era la fiestuki esa de los ochenta? un besito

garmir dijo...

Hola :
Celebro que ja et trobis gairebé bé del tot, records a tu i al Salva, ara venen els millors dies de l´any i quan el 30 de Març camviem l´hora encara tindrem tardes amb més llum, és més bónic.

Què t'anava a dir dijo...

Clar alegria i que surti el sol dintre teu cada dia i la seva llum no s'apagui només es vegi eclipsada per la felicitat de compartir amb el proïsme.

FRANCESC CAYETANO dijo...

Hola Montse. M'alegro que estiguis tan positiva i feliç i...Ho sento! He estat a Blanes de dilluns fins aquest matí de divendres.... Ara torno a estar a Barcelona... No he caigut!
Però ens veiem a l'abril per la party dels 80, oi? Confirma'ns dia per poder reservar-ho amb temps!

jokimdt dijo...

ei!!!

avui he vist el teu comentari en el meu blog...
com veuràs no m'hi deixo caure gaire.

Serà un plaer venir al teu programa...
peró no sé quant vindré a Malgrat de fet...segurament a l'Agost.


Quant era petit donava un programa de radio per radiomalgrat i, una mica més gran, en vag fer un a radio dta susana.

Disfrutar el sol...
:)

Bruguers dijo...

QUE BÉ!!! Ja et tocava una mica d'aire fresc i un homenatge encara que sigui en forma de sabata.
Tinc ganes d'assistir a la festa i a la vegada em fa vergonya ja que no conec ningú i per mí és lluny.
Un petó des del Baix Llobregat.

Unknown dijo...

Al fin salió el sol. Oye, tienes un premio en mi blog.
Besos.

Manel Filella dijo...

Hola montse:
Avui fa sol. I he sortit a fer un vol...Quina dia més maco que fa avui.
Espero que els propers dies ho siguin també per tu.
Ja em diràs com col·labores tu a la Ràdio..oi? És que he buscat al Google i veig que puc sentir-la en directe.
Fins aviat
Manel

Unknown dijo...

I tant que sí, ens mereixem petits luxes i tu un munt més... gaudeix de petits capricis, de la llum d'aquests dies de sol que ens acompanyaran cada vegada més sovint. I... a lluir sabates!

Anónimo dijo...

Jo entenc que a tu personalment t'interessi que surti el sol, però el país necessita aigua, pluja i xàfecs per paliar una sequera que el govern és incapaç de resoldre. I perdona que hagi tocat tema política al teu bloc (cosa que habitualment no faig) però és que estic molt tip d'aquesta situació i d'aquesta gent que ocupa la Pl.Sant Jaume.