martes, 31 de marzo de 2009

EL PASSAT 19 DE MARÇ ES VA ACABAR

El meu pare estimat, a les 12.35 del dia 19 ens va deixar, simplement va deixar de respirar, dins la seva agonia, envoltat per tota la seva família, acaronat pels meus braços.
Hores abans estav despert, em va mirar, li vaig cantar la nana que ell em solia cantar de petita, li vaig dir que l'estimava molt, li vaig agafar la mà, i no la vaig deixar, fins que començà a patir, i el varen sedar.
Pocs moments de serenor, per dir-li quan l'estimava, i mentre li cantava la nana, movia els hombros al compàs de la cançó.
Vaig sentir l'últim alè, i em vaig acostar més per sentir aquell calor i aquella olor, que mai més sentirè.
Per tú pare, que no sé on estàs T'ESTIMO, ET TROBO A FALTAR.

13 comentarios:

Unknown dijo...

Una abraçada ben forta. El sentiment que vius només el pot entendre qui ha perdut una persona tan estimada i més si ha tingut la sort de poder-la acompanyar fins el darrer moment.

Què t'anava a dir dijo...

T'acompanyo profundament en el sentiment. Una abraçada molt forta i a continuar en la vida.

Jordi Voltà dijo...

De la manera que ho has expressat, l'amor del teu pare et segueix acompanyant.

Ànims!

FRANCESC CAYETANO dijo...

ja t'ho vaig dir en persona... Només enviar-te un fort petó

Sergi d'Assís dijo...

Ho sento, Montse!
Rep una abraçada.

Manel Filella dijo...

Montse: Com us estimàveu...!!!
Que més volem...pels qui estimem...
Que ens deixin feliços, sentint-se estimats..
Desitgem i esperem retrobar-nos...Esperem que així sia.
Un petó.

Anónimo dijo...

Un peto montse,ets una bona noia,i el teu pare un bon pare,un peto a tots,dos.a ell al cel i tu aqui.maria.

Bruguers dijo...

Un petó molt fort.
Potser jo no sabria exterioritzar els meus sentiments tal com tu has fet. És admirable.
Salutacions.

civisliberum dijo...

Una forta abraçada.

Brie dijo...

Ostras, Montse... muchos besos y ánimos, guapa. Esperamos verte pronto por aquí de nuevo. Cuídate!

Lucía Solís dijo...

Hola Montse,
Com ho portes? He anat molt liada aquests dies. Intentaré trobar un foradet per trucar-te. Molts petons i abraçades mil.

Anónimo dijo...

Lo siento Montse. Espero que encuentres pronto las señales que te envía tu papá desde el cielo para cantarte a tí la nana.

garmir dijo...

M'has fet plorar d'emoció, ho sento molt.A disposar.
Edmón.