miércoles, 5 de septiembre de 2007

ESPERO SER MILLOR PERSONA

Després de tot el que ha passat aquests dies, he après que la unió fa la força, i que hi ha molta gent que val la pena.
Jo no sé si és aquest maleït tractament, però sempre tinc "malsons", i en aquests sommis, em rebelo i dic el que penso a les persones, però m'estic donant compte, que creix el meu odi cap aquestes persones, sempre m'ha costat molt dir prou, però quan ho dic, no puc resistir la presència d'aquestes persones.
Desprès, aquestes persones, són las que fan més drama quan et mores, i volen figurar davant de tothom!!!
Quan vaig a algun enterrament, que normalment es de molt compromís, sempre veus el mateix, i jo em faig la pregunta, li has donat tot el suport i l'amor en vida?, l'has estimat i conegut realment?, jo entenc el que la gent plori, sempre fa mal la mort d'un ésser estimat, però fa més mal i sobretot quan t'estimes a la persona, no haver aprés i estimat més al difunt.
Bé, ja estic divagant massa, es que hi ha coses que em fan molt de mal, i no puc entendre la hipocresia, ni la deixadesa.

2 comentarios:

garmir dijo...

Hola:
Ets una magnifica persona, no tinguis dubtes.

Anónimo dijo...

Jo avui he anat a un enterrament. EN Josep ens havia dedicat moltes hores a dirigir-nos en el teatre, moltes hores de paciència i maldecaps. Ell va contribuir a enriquir la cultura malgratenca.
Un record per ell.